U většiny činností firmy či podnikatelé sledují souvislost mezi cenou produktu nebo služby a přínosem jaký to pro ně má. Kupodivu však jen velmi málo majitelů či provozovatelů webových stránek sleduje jejich přínos na další činnost firmy. Málokterá firma po vytvoření a spuštění nových webových stránek již nepamatuje na jejich další aktualizaci, propagaci a zviditelnění.
Nejprve se podívejme na druhy webových stránek z hlediska jejich role v obchodních transakcích:
Dalšími kritérii je množství potenciálních zákazníků získávajících informace o vaší firmě, produktech a službách a budování povědomí o firmě a produktech. Přestože tento efekt není možné vyhodnotit přímo finančně, je možné ho přesně měřit a hodnotit trendy vývoje, sezonní výkyvy návštěvnosti, sledovat a vyhodnocovat dopady reklamy na internetu i jiných forem reklamy.
Na základě dlouhodobého sledování informací o návštěvnosti, zdroji návštěv a klíčových slov z vyhledávačů je možné průběžně ladit webovou prezentaci tak, aby byla pro návštěvníky snadno nalezitelná a aby obsahovala to, co od ní návštěvníci očekávají. Můžete také snadno sledovat a vyhodnocovat efektivitu různých druhů internetové reklamy díky přímému měření počet návštěvníků z jednotlivých zdrojů s možností hodnocení efektivity přeměňování návštěvníků v zákazníky u internetových obchodů (tzv. poměr konverzí).
Námi vytvořené webové stránky poskytují všechny potřebné informace. Po spuštění nových webových stránek je možné začít sledovat vliv nového webu na návštěvnost a případně i na konverze (u internetových obchodů). Na základě delšího vyhodnocování je možné průběžně optimalizovat stránky pro vyhledávače a přizpůsobovat klíčová slova webových stránek tomu, co návštěvníci na internetových vyhledávačích vyhledávají.
Pokud ještě nemáte od nás webové stránky a nevíte jak svoje webové stránky monitorovat, můžeme zanalyzovat možnost zapojení vašich webových stránek do podrobného měření návštěvnosti a případně i váš web začít sledovat. Po nějaké době (cca 1 měsíc) je možné začít z návštěvnosti webu učinit závěry a navrhnout další potřebné kroky.
Na základě analýzy vašich webových stránek a sledování návštěvnosti webu je možné stránky dále optimalizovat pro vyhledávače (tzv. SEO optimalizace), lépe přizpůsobit návštěvníkům a navrhnout další formy internetového marketingu.
Buďte s námi na internetu úspěšnější!